Festival Community

Static-X Tour 2019

Industrial, Los Angeles  Los Angeles (US) 1 Festival

8 Kommentare

• sckofelng sckofelng
    www.facebook.com

07.10.2019, Hamburg, Markthalle
    09.10.2019, Köln, Essigfabrik
    10.10.2019, Mannheim, MS Connexion
    13.10.2019, München, Backstage

Support: Wednesday 13, Soil, Dope

• mattkru mattkru
    Gibt es schon eine Info, wer Wayne Static an Gitarre und Micro ersetzt?

• Kaan Kaan ADMIN
    ?Everyone wants to know who will be singing and how we will be pulling off the material live?. Well, here it is. Watch this video and you will see and hear exactly what we will be doing on the tour.?

?For us, the goal was 100% about recapturing the vibe and the spirit of STATIC-X. We were never interested in using a hologram or using Wayne?s pre-recorded vocals. It has to be real and it has to have a soul and a pulse. STATIC-X has always been four guys. Two guitars, bass, drums, and vocals. We didn?t want to mess with that formula. This is the most electric version of Wisconsin Death Trip 2.0 that we can imagine, without actually having Wayne here with us.?

Ergo: Schau dir das Video im FB-Post an.

Meine erste Reaktion war aber auch mehr so...

• Roggan29 Roggan29
    Weiß noch nicht was ich davon halten soll, bisschen weird mit der Wayne Maske.
    Erstmal Preise abwarten.

• Paju Paju
    Zuerst so: woah, die gibt's noch ( mit dem Hintergedanken einer Reunion)!?

Dann eher: Naja

• Flammingo Flammingo ONLINE
    Dope sind sogar am Start. Fuck die hör ich schon seit 12-13 Jahren, hab die aber die letzten Jahre aus den Augen verloren, weil nix mehr kam. Die hatten für das damalige Nu-Metal einen richtig frischen Sound. Auf die freu ich mich mega.

• Roggan29 Roggan29
    Tickets 37€

• Flammingo Flammingo ONLINE
    Ich denk normal für vier Bands aus Übersee, die man so noch nicht live gesehen hat.

Bitte logge dich ein um einen Kommentar zu schreiben